januar 2017

SOLNEDGANG

DONT FEELING WELL

Jeg har ikke følt meg så bra i 2 dager nå, så jeg har bare vært på hotellet, spist med de andre, gått på turer. Ellers har jeg ikke gjort no spesielt. Det er ikke lett å tvinge seg selv til å være ...

GOD NATT

Natta fra meg og kjekkasen min <3

Every morning..

FANS over hele verden

Stadig tikker det inn meldinger på innboksen (Facebook). Folk fra hele verden. Ikke hele verden kontakter meg, men litt fra forskjellige steder i verden. De fleste har spurt om jeg er frisør/hairst...

sihanoukville

I will be back, sihanoukville! Nicole Touch was HERE. Savner allerede de flotte menneskene jeg ble kjent med der borte. Jeg traff noen venner av meg som bor der, og jeg ble kjent med nye folk som a...

BRING ME BACK

Første gangen jeg våknet midt på natta her nede. Kjedelig å ikke få sove... Kan gå nattklubb, men jeg gidder ikke det. Idag feirer de det man kaller for kinesisk nyttår. De fleste fester og drikker...

MY LOVE

My Italian LOVER :**

DE SISTE DAGENE

Slenger inn noen bilder fra de siste dagene! Har fått opplevd mye her nede i Kambodsja. Takket været verdens beste pappa som tar meg på turer, rundt i forskjellige byer og plasser som jeg aldri har...

HADE BRA

Lite blogging grunnen INGEN WIFI på hotellet! Er på vei tilbake til Purset nå. Må bare si jeg har hatt det helt fantstisk GØØØY. Har kun Internett tilgang på mobilen, og jeg er ikke så glad i å blo...

MY OWN BESTFRIEND

I've been stabbed in the back by those i needed most. I've been lied to by those i love. And i have felt alone when i couldn't afford to be. But at the end off the day, i had to lear...

På vei til sihanoukville

På vei til sihanoukville, med bussen! Må si jeg er stor fornøyd med bussen. Her er ikke det sitte sete, men sete seng, hvor kroppen min passer perfekt. Ligger her veldig godt og behagelig. De busse...

Folk som prøver å få ORD ut av meg

Jeg legger merke til det, veldig OFTE. Folk som prøver å få ORD ut av meg. Vi bloggere er "kjent for å lyve". Bloggere kan takke JA, til produktet. Kun for pengene skyld. Men å lyve om hv...

FARVEL

Vet ikke hva skjer med nettet, men den har vært dårlig til nå.. Farvel Siem Reap. Snart blir vi hentet og kjørt tjl buss holde plassen. Vi må sitte hele 8 til 10 timer med bussen. Det er mange time...

INSTAGRAM

FREMME

Godt å komme frem til turist byen! Har tatt meg en deilig varm dusj, og nå slapper jeg litt av for meg selv. Litt usikker på hva vi skal gjøre, men shopping kommer det til å bli på meg. He HE! Har ...

ABOUT THE NIGTH CLUB

I 2 dager på rad, så har jeg vært på den samme nattklubben. Kun noen meter hvor jeg bor! Kameraet mitt tok jeg ikke med meg. Det var ikke plass i den oppi lille veska min. Og typisk meg, så skal je...

BLACK HAIR

Jeg har lenge vurdert å bli blond her nede, men jeg tror jeg jeg lar vær. Svart hår er HOT. Trenger ikke å stresse med å bli blond. Er jeg veldig gira og desperat, så får jeg farge det hos min favo...

lakke negler

Fikk lakket neglene mine i vinrød farge! Fra topp til tå :)Vippe lim! Blitt en av mine favoritter. Sitter så bra fast. Flere pakker skal kjøpes med til Norge!

good fucking morning!

Nå begynner jeg å bli ganske så lei den jævla trafikk lyden! Får ANGST følelse. Sov ikke noe særlig godt inatt, menmen.. Skal spise en skikkelig frokost nå! Viktigste av alle måltider. Reiser ...

Jeg fikk SPONSET fly biletten til Kambodsja GRATIS

For dere som har følgt med på livet mitt, så vet dere at jeg er på ferie i Kambodsja. Jeg er opprinnelig fra Kambodsja, men jeg ble født i Norge. Nå har jeg vært her nede i 1 uke og noen dager. Jeg...

Lei av BYEN

Jeg begynner å bli små lei av denne byen nå. Ikke så mye å gjøre nå i det siste. Same shit everydaaaay! Drar til turist byen om 2 dager til, så jeg prøver å kose meg så mye som mulig. Jeg vet at je...

FACE MASK

Ansiktet trengte fuktighet, så jeg tok på denne ansiktsmasken. Lot det virke i  15 - 20 minutter. Kan ikke klage på lukten heller!

NYTER VARMEN

Nyter varmen og livet her nede i varme strøken! Jeg har vært på shopping nok en gang. Det er så mye fint som Norge ikke har, så da klarer jeg ikke å la vær å kjøpe når jeg ser det. Dagens innkjøp i...

NATT KLUBB

Klar for natt klubb!

WHAT A NIGTH

For en kveld! Har bare fått noen timers søvn, så jeg kjente det på kroppen da jeg våknet. Jeg var helt utmattet, selvom jeg stappet i meg mat for å få energi. Var ute med mine Kambodsjanske venner....

COCONUT

NAM. Så deilig med Coconut! Det er sunt og veldig bra for koppen. Drikker masse av det her, før jeg reiser tilbake. Det er ikke sukker oppi, så det er bare ett PLUSS.

LANDET SOM ALDRI SOVER

Seriøst, Kambodsja er en av de landene som ikke SOVER. Jeg hører absolutt lyd hvert eneste sekund. Ganske irriterans, men jeg begynner å vende meg til det. Jeg som hater folk som snakker mye, så hø...

DEAR SELF

DEAR SELF. If you keep going backwards with the same people that God has intentionally removed from your life, you will continue to stay stuck. There is no joy in being confused and unhappy. Get ri...

GOOD NIGTH

God natt fra my home land! #kambodsja

HAIR VITAMIN - VITAMIN FOR HÅRET

<3 Hair vitamin.

INNKJØP

Dagens innkjøp! Sko, kjole, veske, kåpe også videre....

NY DAG, NYE MULIGHETER

Klar for å ta denne dagen med en STORM. Ny dag, nye muligheter. Vet ikke hva som er planen idag, men får høre med min kjære pappa!

Next TOWN

Da reiser vi av gårde til neste by om noen dager til. Tror det blir til selveste Siem Reap. Der pleier det å være mange turister, og jeg er glad i å bli kjent med nye mennesker! Kan ikke vente til ...

ALONE

Hola! Jeg er alene ikveld. Hadde lyst på litt alene tid, så jeg sover alene på KM Hotel. Pappa og de andre sover hos pappa sin hus. Her jeg sover er det mange turister. Skal ta en kvelds bad, de ha...

TIRED

Sliteeen... Til nå har jeg kun drukket iskaffe. Man blir så tørst i denne varmen! Kjenner kroppen er sliten, så må få meg i noe ordentlig mat. Vært på en lang tur igjen. Min far viste meg hvor han ...

This is SEX

Masse neglelakk'er i FLOTTE farger!  <3

STATUS

Vært på tur! Det går seriøst ikke an å sitte 1 dag INNE, det går bare ikke! Jeg er på ferie og jeg nyter det vært minutt. Man blir deprimert om man ikke går ut her borte :) På en positivt måte. Jeg...

UNDERTØY

Nye innkjøp av bh'er. Flotte farger og de er behagelige å ha på seg.

FRESH AND CLEAN

Fikk en skikkelig hårvask! Prøvde ut Shampo'en fra Pantene. Har alltid vært nysgjerrig på hvordan produktene fra det merket fungerer bra eller ei. Første gangen jeg prøvde, så jeg må teste det...

PONYTAIL CURLS

Hairstyle for today!

WINE AND DINE

Drikker Vin alene. Ingen som har lyst til å drikke med meg ikveld. Så da får jeg drikke noen par glasser alene. Æsj, det faller insekter ned på bordet, den ene etter den andre. Må sette meg inne :/...

HAIR BRAID

Vi prøvde oss på fletting istedenfor. Ho synes håret mitt var så glatt nå, så da får vi vente til imorgen for å krølle håret! Ho er bare så skjønn og så god personlighet. Ikke sånn bitchy. Jeg beta...

YSL

Vært på tur med folkene her, og nå sitter jeg på salongen å blir stylet på håret. Jeg vurderer å bli blond faktisk. Hva synes dere? Skal jeg go with the flow eller la vær? Hmm... Kan bare farg...

For BREAKFAST

Spiser nudler som frokost idag. Spiser ikke det ofte, men idag unner jeg meg det. Vin skal jeg drikke ikveld, for kos og roe tankegangen litt ned. Sjekk den lilla chipsen da dere. Den skal jeg...

HVEM SKULLE TRODD?

Hvem skulle trodd jeg skulle være på nettet så ofte. Har tilgang til nett hvor enn jeg går, så da blogger jeg ofte som mulig. Så dere kan følge med på livet mitt her nede. Mange som er nysgjerrige ...

Calvin Klein

<3 Me and MY <3 Jeg synes de bilde vi bli tatt av, ble råkule. Og jeg bryr lite om hva folk synes om bildene, meg eller åssen rykter jeg kommer til å få. Er en grunn til venn...

DETTE HAR JEG KJØPT I KAMBODSJA

Her er en del ting og tang jeg har fått kjøpt til nå! HEAVEN. Mer skal det selvfølgelig bli. Tar ikke flyet tilbake til Norge hånd hendt hjem, for å si det på den måten. Det er mye jeg ha...

JEG NYTER LIVET

Det er så varmt og deilig! Jeg nyter livet her nede i varme strøken <3 Det er alltid mye lyd og støy her.. Tar litt tid for at jeg kan sovne, men da er det bare å putte på litt musikk. Jeg og pa...

BYTTER HOTEL

Bytter hotel ikveld. Har sovet i leiligheten til pappa i 1 dag, men nå vil jeg sove på hotel. Jeg liker det slikt! So yummyyyy.. Vet dere hvor godt is kaffene i Kambodsja er? De er så gode. Minn me...

SHOPPING ALL DAY LOOOONG

Jeg har kjøpt masse FINT til meg selv, og til de andre hjemme i Norge. Det er så mye fine ting her, jeg klarer ikke å dy meg. Skal vise dere hva jeg har fått handlet. Har fått kjøpt noe hår greier,...

De GJENKJENTE meg igjen.

Midland Hotell. Min favoritt plass å sove på når jeg er her! Som jeg har nevnt det før.. Det som har endret her, er at de har fått basseng nå. Deilig det, nå som det er kun sol og det koker. Så er ...

BRUN & BLID

#brunogblid

BAR with my crew

Nå som jeg er på ferie, så drikker jeg ikke alkohol. Jeg drikker så og si ALDRI alkohol når jeg er på ferie. Ser ikke vitsen med å drikke seg full. Jeg drakk ett glass med baileys & cafe, men ...

5 TIMERS BUSS TUR

Jeg var sov så godt, helt til jeg ble vekket. Måtte så opp tidlig for å pakke med kofferten, for å besøke et nytt sted her i Kambodsja. Her hvor pappa bor! Det tok 5 timer med bussen, oooh lord! Je...

BADING

Her er det natt, og i Norge er det kveldstid. Jeg må prøve å legge meg snart, fordi jeg skal tidlig opp i morgen. Vi skal dra til en annen plass i morgen. Nå...

DAY 1

Dag 1 i bilder!

VENTER..

Fy flate det koker for å si det sånt.... Synes synd på dere andre i Norge som fryser. Om jeg kunne sende dere sol, så hadde jeg ikke nølt med å gjøre det. Mohaa. Venter på ei av mine nærmeste, Mare...

SLAPPER AV

Gårsdagen var uforglemmelig! Jeg kom i går klokka 9 på morgen, og da var det bare å sette all bagasjen til hotellet, skifte, så RETT ut og nyte livet. Det føles ut som jeg har vært her i flere dage...

TRAFIKKEN I KAMBODSJA

Traffiken i Kambodsja, be like....Helt KAOS. Her er det ikke snakk om rødt og grønt lys a gitt..

MYE STØY OG LYD

God morgen fra, Kambodsja! Når man er på ferie, så skal man ikke sove bort dagen ikke sant? Det er alltid liv her, så jeg våkner så altfor tidlig. Det er så mye støy og lyd uansett hvor jeg er. Så ...

SO MUCH FUN

Laderen til bærbaren har ikke lyst til å fungere. Så jeg prøver å holde dere oppdatert alikkavel. Mobil blogging er plan nr B. Koser meg såååå mye her!

JEG HAR LANDET

Jeg har landet dere! Jeg får ikke TID til å blogge nå, fordi jeg nyter varmen her nede. Har landet for timer siden, og vi har shoppet masse allerede. Jaa, typisk meg. Jeg må ha TØY for at dagen ska...

TRAVEL OUTFIT

GARDERMOEN

Da slapper vi av på Gardermoen. Med ett par glass øl, og baileys med cafe! Baileys er min favoritt, YUM. Alt som smaker kaffe liker jeg veldig godt. Reiser med guttene, Lars, Toval og Chhervik. Om ...

SITTER PÅ TOGET

Sitter på toget med guttene! Vi er på vei til Gardemoen. Alle vi er veldig klar for reisen. Kjeder meg ikke på toget, man har internett tilgang så det er bra. Det går fortere enn forventet, så plut...

I GODE OG ONDE DAGER

Jeg pleide å bry meg om deg, før jeg innså hvor patetisk jeg skulle gråte over noen som rett og slett ikke bryr seg. Du såret meg, du fikk meg til å føle at jeg var verdiløs, dum, og uviktig. ...

INATT SKJER DET!

Da tar jeg toget mot Gardemoen klokka 2, natt til lørdag. Jeg har faktisk aldri tatt toget fra K - Town og jeg skal se hva som er mest behagelig mellom å ta tog og buss. Alt er pakket ned (snart), ...

LIVET SMILER

:D

1 DAYS LEFT

Det føltes så rart.. Jeg kan ikke glemme min aller første tur til hjemme landet mitt. Jeg var veldig spent på hvordan det så ut det, og hvordan leve måten var der borte. Jeg som er født i Norge, je...

take me somewhere and make me forget EVERYTHING

"I havent been everywhere, but its on my list".

KUN 2 DAGER IGJEN..

Ohhh looord! La tiden fly litte granne fortere da! Reiser om kun 2 dager til. Home town number 2, here i come! Blir borte vekk i noen måneder, men jeg lover å holde dere jevnlig oppdatert. Herregud...

new accessories

TILBAKE TIL SKOLE BENKEN!

Det føles ut som en evighet siden jeg har gått på skolen. Må innrømme jeg savner å gå på skolen da, jeg hadde veldig mye motivasjon og skole lyst den tiden jeg gikk på videregående skole. Det som g...

NULL ENERGI

God morgen. Jeg har null energi i kroppen, men jeg må stå opp fra senga nå. Men det er hardt! Tror alle har opplevd det ett eller flere ganger i livet sitt, hehe. Det er dager der man orker ingenti...

JEALOUSY

Some of your friends will not want you to go on. They will want you to stay where they are! Jealous people have been put in your life to strenghten your resolve and push you closer to your destiny!

GOOD HAIR DAY

Til dere som lurer på om jeg har naturlige krøllete hår.. NEI, jeg har rett hår til vanlig. Takk gud for det!  Da jeg var mindre, så ønsket jeg så mye at jeg ble født med bølgete hår. Je...

FLYBILETTER BESTILT

For en deilig start på nyåret. Jeg reiser om kun 4 dager til. Denne ferien skal nytes! Og jeg kan ikke vente til å se kjente ansikter igjen. Blir godt å gjenforenes med min far, som har bodd der ne...

2017

Fikk tatt et bilde av meg og min vakreste niese. Har flere bilder fra nyttåret, men dette var det fineste bildet av oss to. I LOVE YOU!

PÅ TIDE Å STELLE I STAND FACEBOOK VENNELISTA.

Okei okei.. Snart har jeg 5000 venner på vennelista på Facebook profilen min. Og man kan ikke ha mer enn 5000 venner på Facebook. Idiotisk gjort av Facebook.. Hvorfor er reglen sånn at man bar...

THANK YOU

Sometimes i forget to thank the people who make my life happy in so many ways. Sometimes i forget to tell them how much i really do appreciate them for being an important part of my life. So, thank...