HVORDAN FÅ HØYERE LESER TALL PÅ NETTSIDEN DIN

Mange bedrifter publiserer innhold som en måte å bygge sine publikum på og øke trafikken til sine nettsteder. Imidlertid kan de ikke få alt de kan fra hver del av innholdet de lager.
Hvis du er seriøs med innholdet ditt, må du også være seriøs om å kjøre så mye trafikk til det (over sosiale medier) som mulig. En fin måte å gjøre dette på er å dele innholdet ditt på sosiale medier mer enn en gang.

Umiddelbart etter publisering av et nytt blogginnlegg, markedsfører vi det innlegget på sosiale medier. Når vi deler det med hvert av nettene våre, får vi et visst antall klikk for hver del. Hva skjer når vi deler en kobling til det innlegget en gang til neste dag? Betyr trafikken dobbelt? Basert på loven om avtagende avkastning, nei. Det er ikke helt hva som skjer i andre runde.

Men hvis vi deler innholdet igjen en tredje gang, går trafikken (for det andre og tredje settet av aksjer kombinert) mer enn to ganger. Hvordan kan du argumentere med slike resultater?
Selvfølgelig er dette et enkelt (og hypotetisk) eksempel, men poenget er jo oftere du deler, jo mer sannsynlig er det å få klikk. Det store spørsmålet de fleste av oss har, er om denne typen ting egentlig er ok?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits